vrijdag 23 september 2011

MOVIES: Pathé Unlimited

Ik houd er van om naar de bioscoop te gaan! Het liefst zou ik wel elke vrijdagavond naar de film gaan. En dat kan nu! Want ik heb sinds kort een pathé unlimited card. En daar ben ik echt ontzettend blij mee! Twee keer naar de film en ik heb de 18 euro die je per maand betaald er al weer uit en ik kan wanneer ik maar wil naar welke film ik maar wil.

De afgelopen twee weken heb ik er dan ook gebruik van gemaakt! Ik ben naar twee superleuke films gegaan namelijk: Crazy Stupid Love en Friends with Benefits! Echt heerlijke films waar je vrolijk van wordt.
Zeker Crazy Stupid Love is zeker een nieuwe favoriete film. Ik denk er zelfs nog over na om er nog een keer heen te gaan..
Ik zal nu niet uitgebreid de films gaan beschrijven daarvoor moet je de trailers maar kijken maar ik raad allebei de films absoluut aan, en ook als je er wel voor moet betalen de films zijn het zeker waard.


Als ik deze trailers weer op nieuw zie wil ik eigenlijk zo weer naar de bioscoop. De bioscoop is tien minuutjes fietsen dus oh het is zo verleidelijk.
Ik kijk wel een keer per week op de site van Pathé voor leuke films. Alvast een filmtip van mij: I Don't Know How She Does It. Een romantische komedie met favorite Sarah Jessica Parker. De film is vanaf 3 november te zien bij Pathé maar ik ben nu al benieuwd! Lijkt me een fijne Sex And The City-achtige film. Hier alvast de trailer:


With love, Irene

2 opmerkingen:

  1. Ik zou ook echt graag zo'n pas willen hebben, maarja, wedder 19 euro per maand. Toch maar eens over nadenken. Ik heb friends with Benefits al gezien en vond hem echt heeeel leuk! Next up is crazy stupid love, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk lijkt me dat zo´n pas! En die films wil ik ook nog zien hihi :)

    BeantwoordenVerwijderen