donderdag 1 september 2011

LISTS: Is this summer?


Nou het is dat ik een heerlijke vakantie heb gehad, maar ik kan er net als iedereen uren over klagen: wat een rotzomer was het zeg! Gelukkig heb ik de zon nog lekker meegepikt maar bah in Nederland heb ik eigenlijk vrij weinig meegekregen van de zomer.
En waarom dan wel niet?

- Met een Sex and the City- of Gossip Girl-marathon kan je me altijd blij maken, maar in begin augustus zou ik het toch niet een week lang overdag op de bank doen uit pure noodzaak.

- De mooie dagen die we hebben gehad heeft ondergetekende ervoor gekozen fulltime te gaan werken waardoor ik, serieus, één keer overdag naar het strand geweest. En daar wil ik bij zeggen dat ik ongeveer een kwartiertje fietsen van het strand af woon en het dus niet aan de afstand lag.

- Wanneer ik op het strand was, was dat meestal 's avonds in warme kleding en bestelde ik een koffie of warme chocolademelk... Zegt dat niet genoeg?

- Mijn zusje ging ik zo ongeveer de enige mooie week die we hadden naar Friesland waarmee zij een flinke voorsprong haalde in bruinheid. En dat gebeurt werkelijk nooit. Gelukkig haalde ik haar in tijdens drie weken Zuid-Frankrijk.

- Godzijdank heeft mijn vriendjelief een fijne auto want 9 van de 10 keer als ik uit het raam keek werd ik een beetje verdrietig en besloot ik mijn fiets fijn in het hok te laten staan.

- Hardlopen? Ah ik kan me de laatste keer al niet eens meer herinneren. En ja ik geef toe, dat komt ook doordat ik bij elke kleine bui al op gaf maar toch lekker weer motiveerd me toch altijd meer.

- Ik kon al mijn zomerkleren al lang van te voren inpakken aangezien ik die toch niet meer nodig had. Maar een klein voordeel: het scheelde wel een hoop inpak stress aangezien ik meestal pas een dag van te voren inpak.

- Naast de koffie en chocolademelk op het strand is mijn thee verslaving alleen nog maar verergerd. Note: de meeste zomers ben ik verslaafd aan ice tea.

Dus ik moet toegeven dat ik het niet eens zo erg vind dat het nu echt herfst begint te worden omdat ik er inmiddels toch alweer aan gewend ben. Maar natuurlijk hoor je mij ook weer niet klagen als we opeens een zomerse herfst krijgen haha!

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten