vrijdag 9 september 2011

TV: Gossip girl season 5

Ik zit er eerlijk waar echt al maanden op te wachten. En gelukkig is het bijna zo ver: het nieuwe seizoen van gossip girl. Nummer vijf alweer en ik ben echt ontzettend benieuwd. Ik was helemaal verslaafd aan seizoen 1 en 2, vond 3 een heel stuk minder leuk maar bij seizoen 4 raakte ik weer helemaal opnieuw verliefd. Gisteren verveelde ik me dus ik besloot uitzending gemist af te struinen voor afleveringen van programma's maar toen ik alles had gezien besloot ik nog even een bezoekje te brengen aan sidereel. En van de ene klik na de ander belandde ik weer bij gossip girl. Ik moet toegeven ik was alweer bijna vergeten dat het nieuwe seizoen er bijna aankwam. Ik besloot nog even de laatste (geweldige) aflevering te kijken van seizoen 4 en daarna kwam ik opeens de trailer tegen van seizoen 5 en nu kan ik echt zeggen dat ik niet meer kan wachten. Het staat dan ook groot in mijn agenda: 26 september start seizoen 5!
Hier alvast de trailer en wat foto's om net zo enthousiast te worden als ik.







With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten