donderdag 13 oktober 2011

SHOPPING: The five piece wardrobe part 1

 


Oke ik heb mijn lijst gemaakt. Dit zijn de vijf dingen die ik dit seizoen mag kopen. En dan bedoel ik niet precies deze items uit de collage hoewel deze vijf natuurlijk ook niet verkeerd zouden zijn om te hebben.
Maar een iets minder dure variant van deze items zou natuurlijk nog beter zijn!
Ik wil dit seizoen graag een mooie bijzonder jasje, iets met pailletten (wat dan ook!), mooie klassieke pumps, rokjes en bijzondere sieraden kopen.

- Ik ben echt al heeeeeel lang verliefd op de jasjes van Isabel Marant. Ze zijn prachtig. Niet te uitbundig maar wel bijzonder en supermooi te combineren met een verder simpele outfit. En nu weet ik dus niet zeker of mijn portemonnee een jasje van die prijsklasse aan kan maar het gaat om het idee.
- Op een of andere manier heb ik de laatste tijd een kleine obsessie met zwarte pailletten. Laatst zag ik er een rokje van bij Vila maar ik had geen geld en toen ik later terug kwam waren de rokjes weg. Jammer maar helaas! Het liefst denk ik dat ik een mooi jasje wil maar ik zie van zelf wel wat ik vind.
- Ik heb echt al heel veel schoenen maar dit seizoen wil ik echt een keer wat meer geld investeren in mooie, tijdloze exemplaren. Ik ben dol op schoenen maar op een of andere manier geef ik er toch niet al te graag geld aan uit. Vandaar dat mijn pumps-collectie voornamelijk bestaat uit paren van H&M of River Island. Niks mis mee ik ben gek op mijn pumps maar dit seizoen wil ik echt kijken naar eventueel een wat duurder paar. En dan wil ik nogmaals zeggen dat het paar Louboutins uit de collage zéééér welkom is.
- Rokjes. Ik ben dol op jurkjes, sterker nog ik draag vaak liever jurkjes dan broeken maar laatst zag ik op een blog fantastisch leuke outfit foto's met rokjes. En toen was ik om. Dat wilde ik ook. Natuurlijk heb ik wel basic zwarte rokjes in mijn bezit maar dit seizoen ga ik ook op zoek naar bijzondere rokjes. Met een print, een kleur of iets anders aandacht-trekkends.
- Als laatste ben ik van plan dit seizoen meer geld te gaan investeren in mooie sieraden. Ik draag mijn Philippe Audibert armband met zoveel liefde maar het lijkt me leuk een paar mooie sieraden te kopen die er mooi bij passen. Vriendjelief weet al welke armband van Tiffany & Co hoog op mijn verlanglijstje staat.

Ik ben enorm benieuwd of het gaat lukken; deze five piece wardrobe. Ik maak binnekort trouwens ook nog even een lijst van basics. En uiteraard update ik hier af en toe hoe het gaat met mijn five piece wardrobe.
With love, Irene

1 opmerking: