zaterdag 22 oktober 2011

HOLIDAY: Portugal Part 1

Vanochtend om kwart voor drie landen mijn vlucht weer op Schiphol. En om vier uur precies was ik, met bevroren voetjes dankzij mijn koppigheid om slippers aan te houden, weer thuis.
En dan te bedenken dat ik vanmiddag om twaalf uur weer aan het werk moest.

Maar nu zit ik dan lekker op de bank, mijn gemiste uitzending van Gossip Girl te kijken. En ondertussen zit ik vakantiefoto's uit te zoeken. En oh dat maakt mij toch wel sip. Nog geen 24 uur geleden zat ik nog lekker warm in Portugal en nu heb ik alleen nog de foto's.

Allereerst nu de foto's die me het meest blij maken. De heerlijke dagen aan het strand. De dagen die eindeloos lang leken. De geweldige strandtent Club Nau, waar ze heerlijke cocktails serveerde en bij elke gerecht dat ik bestelde van de kaart krijg ik een prachtig opgemaakt en heerlijke maaltijd.
Mmm wat lagen die ligbedden op het strand van Ferragudo lekker en wat was het zeewater nog lekker warm.

 







With love, Irene

1 opmerking: