maandag 24 oktober 2011

TUESDAY TUNES: Study tunes


Op dit moment zou ik eigenlijk heel hard moeten studeren. In plaats daarvan probeer ik zoveel mogelijk excuses te bedenken om dat nog even uit te stellen. Zo bedacht ik me dat ik natuurlijk kon leren zonder de juiste studeer-tunes. Dus nu twee uur na dat goede plan zit mijn Itunes weer helemaal vol met nieuwe liedjes maar ben ik nog geen bladzijde verder in m'n marketingboek.

Om eerlijk te zijn: er zit niet echt een rode draad in mijn playlist. Het zijn gewoon fijne nummers. Sommige wat ouder maar ook niewe favorieten als The A-team en Somebody That I Used To Know. En natuurlijk zou ik het hele nieuwe album van Coldplay in mijn playlist kunnen zetten (wat ik ook heb gedaan in Itunes) maar voor dit lijstje kies ik voor mijn favoriet Paradise en een oude favoriet Amsterdam. Verder wat nummers van de soundtrack van mijn favoriete film van dit moment: Crazy Stupid Love en verder nog andere mooie nummers.

Maar nu ben ik echt door mijn excuses heen, ik heb nieuwe muziek en ik heb geblogd. Ik ga er maar aan beginnen des te eerder is het weer tijd voor een pauze!
With love, Irene

1 opmerking: