zondag 23 oktober 2011

SHOPPING: Portugal shopping

Ik zou mezelf niet zijn, of aan een enorme zonnensteek lijden als ik niet zou hebben gewinkeld op vakantie. En dat deed ik dus ook. Terwijl iedereen voor de zoveelste dag aan het zwembad lag ging ik lekker naar het winkelcentrum om te winkelen.

En dat beviel me goed! Gelukkig was er airconditioning en was het een enorm winkelcentrum. Daar kon ik me prima vermaken! Ik had niet veel geld meer maar met wat ik kocht ben ik blij.
Ik kocht een taille-shortje van Mango, een heel leuk tweed jasje, schattige rode handschoentjes en nog wat andere kleine dingen bij de Primark.
Oke en ik speel een beetje vals: het groene shirtje kocht ik meteen nadat ik terug was in Nederland.






Groene top - Vero Moda
Tweed jasje - Blanco
Taille short - Mango

With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten