woensdag 22 februari 2012

DIARY: Wednesday off ritual

Woensdag is mijn vrije dag en wauw wat ben ik blij met die vrije dag in het midden van mijn week. Ik heb zo onderhand zelfs een woensdag ritueel. En nee dat houdt niet in dat ik uitslaap tot half twaalf en dan vervolgens de hele dag in m'n pyjama blijf liggen. Ik probeer juist het allermeeste uit mijn dag te halen. Dinsdagavond ga ik rond half 11 naar bed zodat ik woensdag om half 8 al uitgerust wakker wordt. Vervolgens spring ik even snel onder de douche om wakker te worden, zoek ik m'n ipod en trek hardloop kleren aan. Ik eet nog even snel een banaan en dan ren ik minstens een uurtje door de polders. En dat voelt zooo goed! Na een uurtje met Ipod volume voluit door de verlaten polders te hebben gerend waar op een of andere manier toch altijd een waterig zonnetje lijkt te schijnen heb ik zo'n geweldig gevoel, ultiem genot. En ja ik weet dat het slecht is; zo vaak douchen, maar daarna neem ik een uitgebreide douchen
Na zo'n stuk hardlopen gun ik mezelf een verwendmoment in de vorm van een lunch. Een lekkere latte, groene thee of smoothie en een broodje of salade. M'n favorieten? Een bagel met zalm en crème fraiche, een mozarella salade, een bagel met carpaccio en soms bak ik zelfs zelf een worteltaart. Mmm.. Maar aangezien ik nooit rustig kan lunchen werk ik ondertussen aan opdrachten voor school, schrijf ik blogs of breng ik even een bezoekje aan Net a Porter site. Na de lunch ruim ik vaak nog even m'n kamer op en ga ik verder met eventueel schoolwerk.
Daarna neem ik samen met een home made cappucino uitgebreid de tijd om alle nieuwe posts van mijn favoriete blogs via Blog Lovin te lezen en kijk ik nog een keer de laatste afleveringen van Gossip Girl en Pretty little liars terug. Als ik dat heb gedaan ga ik soms nog even op de fiets naar de stad een beetje winkelen, of in ieder geval overal kijken aangezien ik negen van de tien keer toch niks mag uitgeven.
Oh en ik ben trouwens ook zo'n typ dat booschappen doen heel erg leuk vind dus vaak ga ik dat meteen op de terugweg doen en kook ik omdat mijn ouders en zusje de hele dag naar werk/school zijn geweest. Ik sluit de dag af met een lichte yoga sessie en duik lekker vroeg m'n bed in zodat ik weer helemaal opgeladen ben voor de rest van de week!

With love, Irene

2 opmerkingen:

  1. Het ziet er heerlijk uit. Lekker dat je zo geniet van je dagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed, zo'n dag. En dat broodje ziet er té lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen