maandag 13 februari 2012

LOVE: Coffee art

Ik ben echt gek van koffie. Starbucks is bijna als thuiskomen na een ochtend stressen om de trein te halen, de koffiezaak waar een vriendinnetje werkt is mijn favoriete spot aangezien zij mij altijd voorziet van gratis koffie en een home made cappuccino van papa sla ik ook nooit af. Ik kan me niet voorstellen dat ik het ooit echt NIET te drinken vond. Bovendien past mijn leuke Riviera Maison koffie tumbler of die leuke Starbucks bekers perfect bij elke outfit.
Maar in zelf koffie zetten ben ik niet zo'n held. Ik krijg net aan een cappuccino voor elkaar en ik kijk me ogen uit als professionele barista's koffie zetten. Het klinkt misschien stom maar ik kan ook echt genieten van de latte art-filmpjes op youtube. Een ware hype en, mijn mening, haast een vorm van kunst. De leukste op een rij en nog een ander filmpje wat tegenkwam op youtube. Ook een vorm van art maar dan met bekers koffie haha! En drie ten slotte how-to's al lijkt het mij nog vrijwel onmogelijk ik ga ook een poging wagen.















With love, Irene

4 opmerkingen:

  1. Ohh het lijkt allemaal zo makkelijk he. Het schijnt dat de coffeecompany zo af en toe een cursus geeft!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is boffen, gratis koffie! Ik vind het ook altijd heel knap hoe ze dat doen, bij hen lijkt het zo makkelijk :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hou van koffie! Ik word soms ook wel door vrienden een koffie junk genoemd haha! Mazzel dat je gratis koffie krijgt, helaas heb ik nooit bij Starbucks gratis koffie gekregen, simpelweg omdat het gewoon niet mag (en dan heb ik het over familie die daar werkt). Strenge regels....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat eerste filmpje is wel echt nice! Zulke acties vind ik altijd zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen