donderdag 5 april 2012

TV: I'm totally carried away


Het was alweer een tijdje bekend: SATC-liefhebbers kunnen zich weer verheugen op een nieuwe serie namelijk The Carrie Diaries. Inmiddels heb ik ook elke dvdbox van Gossip Girl en Sex and the City al tienduizend keer bekeken. Zonder overdrijven ik betrap mezelf erop dat ik haast elke zin ken.

En nu dus The Carrie Diaries. Ik kan echt niet wachten op mijn nieuwe obsessie. Vanaf september kunnen we gaan kijken of de serie aan alle verwachtingen voldoet. Waarom ik daar nu al van uit ga? De stylist van de serie is niemand minder dan Eric Daman. Nou zegt die naam misschien niet zo veel maar dat is ook de stylist van Gossip Girl dus met de outfits moet het wel goed gaan komen! Van de styling kunnen we een mix tussen de 80's en mode van nu verwachten. Ik ben benieuwd!



With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten