woensdag 18 april 2012

DILEMMA: Louboutins of niet?

Ik ben verliefd. Op een paar schoenen. Of nee eigenlijk beter gezegd een heleboel schoenen. Ik heb altijd gedroomd van een paar Louboutins. En de gemiddelde man en een enkele vrouw zou dan zeggen: maar die schoenen kun je toch voor veel en veel minder ook kopen bij goedkope schoenenwinkel? En dat snap ik ook nog wel hoor. Maar toch een paar echte Louboutins is toch iets waar ik altijd van heb gedroomd. Iets waar ik geld voor over zou hebben.
En nu er een Europese webshop is komt die droom toch steeds dichterbij. Maar goed helaas heb ik ook niet nog ergens een enorme spaarpot staan dus het is wel een hoop geld. Echt een dilemma dus. Ik wil ze zo graag en ik heb nu nog geen eigen auto of huis dus nog geen echte vaste lasten dus ik heb mezelf weten te overtuigen met het argument dat als ik het wil ik het nu moet doen.
En als ik ze dan koop welke neem ik dan? Wat denken jullie?

With love, Irene

1 opmerking: