zondag 8 april 2012

TEN THING THAT ROCKED MY WEEK: 01

 
ONE - I love paasbrunchen! Om elf uur pas wakker worden met een écht goed excuus om hardlopen over te slaan want de geur van warme broodjes, vers fruit en dan beneden komen en een supermooie opgemaakte tafel zien met eitjes, bagels met zalm, croissantjes met jam, verse jus d'orange, carpaccio, eiersalade. Oftewel voor ieder wat wils. En hoewel ik normaal niet eens zo'n liefhebber ben van chocolade; een chocoladepaaskonijn is altijd welkom!
TWO - Mijn week begon met een en al drama. Mijn nieuwe killer heel-enkellaarsjes aan zonder sokken: oftewel 's ochtends te laat doordat ik op mijn beauty's lang niet zo snel loop als mijn afgestrapte laarzen en strompelen naar huis dankzij een ENORME blaar. Je begrijpt eenmaal thuis had ik het helemaal gehad en was ik het liefst direct weer mijn bed ingedoken maar geluk zit in de kleine dingen! Dus ook in een kleine envelop met mijn order van www.modemusthaves.nl. Namelijk de Trio Gem Ring. Als een kind zo blij.


THREE - Oh maar niks ten nadelen over mijn prachtige schoenen want na een paar pleisters zijn we onafscheidelijk. Ondanks de koud van deze week en mijn schoenen open zijn aan de bovenkant.


FOUR - Hoe leuk zijn mijn andere nieuwe schoentjes? En yes that's hot pink!


FIVE - Jeeeeeeee over 22 dagen ga ik alweer naar Parijs. En hoe leuk is deze foto? Ik zag hem opeens weer terwijl ik plannen maakte voor Parijs. Zo klein en toen al dol op de stad!


SIX - Ookal ben ik van plan om liever vandaag dan morgen over te stappen van Android naar Iphone ik ben toch blij dat ik tot die tijd eindelijk Instagram heb! Mijn vader heeft al langer een Iphone en ik ben zo dus al langer fan van de app.


SEVEN - Er zijn dagen dat ik zonder sieraden het huis uitstap maar pf dan voel ik me kaal. Afgelopen donderdag leek ik net een kerstboom. Oh niet dat ik trouwens die ring en armbanden allemaal aan een arm had hoor! Oh en als je dat dacht ik alleen m'n polsen en vingers had versierd: natuurlijk niet! Want natuurlijk moest ik weer helemaal all out en had ik ook oorbellen in en een ketting.

EIGHT - Zaterdag moest ik ergens zijn in Amsterdam. Maar na een lange dag werken en daarna snel door naar Amsterdam moest er ook natuurlijk nog gegeten worden. We kwamen uit bij een superleuk tentje: Reuring. Heerlijk eten en mocht je ooit in de buurt zijn een goede tip.


NINE - Ik discrimineer niet. Ik houd van winkelen dus ook van woonwinkelen! Van de week ging ik eventjes langs Riviera Maison toen ik toch in de buurt was. Een van mijn favoriete woonwinkels. En ik kwam deze lampen tegen. Hoe geweldig! Perfect voor aan een hoog plafon!


TEN - Kijk eens wat een mooie bloemen ik deze week kreeg.

With love, Irene

1 opmerking: