zondag 15 april 2012

TEN THINGS THAT ROCKED MY WEEK: 2


ONE - Maandagavond ging ik naar Intouchables. Wat een geweldige film! Iedereen die nog niet is geweest raad ik aan om er zo snel mogelijk heen te gaan. Ik wil zelfs nog een keer. De combinatie tussen een heel mooi verhaal maar toch ook wel heel veel humor is super.

TWO - Yeah ein-de-lijk een Europese webshop van Louboutin. Het wordt opeens wel heel erg makkelijk om je droomschoenen te bestellen. Ik ben nog zwaar aan het twijfelen maar daarover later meer!

THREE - Ik ben verliefd geworden op grote kettingen. Hopelijk kan ik in Parijs ook nog een paar bijzondere exemplaren vinden.

FOUR - Maandag hielp ik mijn nichtje tijdens het kinderfestival Twee Turven Hoog. Het was een festival met allemaal voorstellingen voor kinderen. Zo schattig al die kleintjes!

FIVE - Zaterdag was ik lekker vrij. En dat is bijzonder want het afgelopen jaar heb ik gewoon bijna elke zaterdag gewerkt. Het was ook nog eens lekker weer dus ging ik met de cabrio naar het strand. Wat is het toch heerlijk om vlak bij het strand te wonen.

SIX - Ik ben opeens helemaal gek van fruit. Normaal had ik ook wel elke dag een appel bij me hoor maar na de yoghurt met rode vruchten ben ik ook opeens dol op vruchten op brood. Hmm ik verlang er ontzettend naar om dit 's ochtends als ontbijtje buiten in de tuin met het zonnetje op te kunnen eten.

SEVEN - Ja aan het eind van de maand ga ik naar Parijs maar toch kon ik het niet laten om nog wat dingentjes te kopen. Om wat leuks te kunnen dragen in Parijs, laten we het daar maar op houden. Het zwarte jurkje is van de Mango is aan de voorkant heel simpel maar is aan de achterkant laag. De perfecte little black dress dus. En die moet iedereen toch in de kast hebben? Ookal heb ik er al tien. Maar laat ik dan weer in mijn verdediging zeggen dat hij maar €9,95 was. Het linker jurkje is van de Vila.

EIGHT - Ik ben dol op zeepjes. En hoe leuk is dit doosje alleen al?

NINE - Over iets minder dan een maand ben ik jarig en daarom zocht ik deze week alvast een verjaardagscadeautje uit. Helaas geen foto van gemaakt maar dat is ook wel zo spannend dat ik weer even vergeet hoe de prachtige oorbellen die ik uitzocht er precies uitzagen.

TEN - Vrijdag moest ik voor een uurtje naar school. Samen met een vriendinnetje besloten we er maar het beste van te maken en gingen we wat eerder naar school om Gossip Girl te kijken en sushi te eten.

With love, Irene

1 opmerking:

  1. Wat een leuke post! Ik hoor zoveel goede verhalen over de film Intouchables! ♥ DutchBlossom

    BeantwoordenVerwijderen