vrijdag 16 maart 2012

MOVIES: The Vow

Had ik ooit al eens gezegd dat ik echt een sucker ben voor films als Dear John, The Notebook en A walk to remember. Echt ik durf te zeggen dat ik dan verander in een compleet emotioneel wrak. Dus toen ik de trailer zag van The Vow moest en zou ik hem zien. Reden nummer 1: potje janken, glimlachen en wegzwijmelen gegarandeerd dus ideaal voor een avondje alleen thuis bankhangen in pyjamabroek zodat niemand m'n dikke ogen en chocolade vreetbui hoeft mee te maken. Reden nummer 2: Rachel McAdams. Ik ben dol op haar. Reden nummer 3: Laten we eerlijk wezen Channing Tatum maakt me ook niet bepaald ongelukkig.
Na het zien van de trailer kon ik trouwens niet wachten en nam ik zelfs genoeg met de afschuwelijke kwaliteit van een download. Deze was dus serieus in de bioscoop gefilmd dus kan je nagaan hoe graag ik deze film al wilde zien. Oh maar als de film 3 mei in de bioscoop draait ga ik gewoon nog een keertje hoor!
Trouwens ik ben helemaal verslaafd aan het liedje van Taylor Swift in de trailer.



With love, Irene

Geen opmerkingen:

Een reactie posten