woensdag 21 maart 2012

LOVE: It's spring! And vogue

Yeah het is lente! Dit is echt de perfecte week om vrij te zijn. Of nou ja vrij. Volgende week tentamens en voor morgen moet ik nog een complete website in elkaar zetten maar ach dat kan tenminste wel allemaal in het zonnetje met een lekker broodje, muziekje en zelfs alvast een jillz.

En toen belde de postbode aan. Binnen vijf seconde stond ik van mijn lounge stoel in het achterste deel van de tuin bij de voordeur om bijna genant glimlachend mijn pakje aan te nemen. VOGUE NL!! Mijn dag kon niet meer stuk. Wat ik echt van het blad vind? Dat schrijf ik snel voor nu ga ik weer snel aan de slag op mijn laptopje.

With love, Irene

1 opmerking:

  1. Oh ik word helemaal gek van die hyperlinks en html en lemma's en alles. Kom jij er wel een beetje uit?


    Succes nog!

    BeantwoordenVerwijderen